Skip to content

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  1. Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
    Tak. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej.
  2. Jak mogę zapłacić za produkt?
    W sklepie dostępne są szybkie płatności elektroniczne – Przelewy24.
  3. Co zrobić, jeżeli po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/-em maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia?
    Krok nr 1
    Sprawdź folder SPAM w Twojej elektronicznej skrzynce pocztowej. Jeżeli e-mail nie trafił do folderu SPAM i nie możesz go znaleźć w elektronicznej skrzynce pocztowej, to przejdź do kroku nr 2.
    Krok nr 2
    Skontaktuj się ze mną. Napisz na magda@englishteachermagda.pl. Postaram się odpisać niezwłocznie na Twoje zapytanie.
  4. Gdzie mogę znaleźć regulamin sklepu oraz politykę prywatności?
    Możesz zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności klikając w poniższe linki:
    Regulamin – kliknij tutaj
    Polityka prywatności – kliknij tutaj
  5. W jaki sposób złożyć reklamację?
    Procedura reklamacyjna opisana jest w Regulaminie, jak również w zakładce Zwroty i Reklamacje.
    Regulamin – kliknij tutaj
    Zwroty i Reklamacje – kliknij tutaj