Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie? Tak. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej.
Jak mogę zapłacić za produkt? W sklepie dostępne są szybkie płatności elektroniczne – Przelewy24.
Co zrobić, jeżeli po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/-em maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia? Krok nr 1 Sprawdź folder SPAM w Twojej elektronicznej skrzynce pocztowej. Jeżeli e-mail nie trafił do folderu SPAM i nie możesz go znaleźć w elektronicznej skrzynce pocztowej, to przejdź do kroku nr 2. Krok nr 2 Skontaktuj się ze mną. Napisz na magda@englishteachermagda.pl. Postaram się odpisać niezwłocznie na Twoje zapytanie.
Gdzie mogę znaleźć regulamin sklepu oraz politykę prywatności? Możesz zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności klikając w poniższe linki: Regulamin – kliknij tutaj Polityka prywatności – kliknij tutaj
W jaki sposób złożyć reklamację? Procedura reklamacyjna opisana jest w Regulaminie, jak również w zakładce Zwroty i Reklamacje. Regulamin – kliknij tutaj Zwroty i Reklamacje – kliknij tutaj