Skip to content
Menu
0
Your cart is empty. Go to Shop

REGULAMIN

§ 1. INFORMACJE O SERWISIE 

  1. Właścicielem Serwisu dostępnego pod adresem www.englishteachermagda.pl jest Magdalena Dams-Przybyłowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7432038295. 
  2. Za pośrednictwem Serwisu, Właściciel Serwisu prowadzi sprzedaż Produktów widocznych w Serwisie oraz świadczy Usługi elektroniczne.

§ 2. DEFINICJE

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Konsument jest zobowiązany zapłacić Właścicielowi Serwisu za Produkt lub cyfrowe odwzorowanie tej wartości; cena w rozumieniu art. 2 pkt 5h Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Dane płatności – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności umożliwiający uzgodnienie warunków Umowy, w tym poprzez podanie danych osobowych Kupującego, a także ustalenie sposobu dostawy i płatności.
  3. Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty do zakupu, posiadający funkcjonalność umożliwiającą ustalenie lub modyfikację Zamówienia, w szczególności rodzaj lub ilość Produktów.
  6. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Serwisu lub Platformy edukacyjnej i korzystająca z Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie.
  7. System MailingR – rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie wraz elementami niebędącymi programem komputerowym) udostępniane przez MailingR, w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa zainstalowana i utrzymywana w całości w ramach infrastruktury) wyposażone w zespół funkcjonalności, o których mowa w Regulaminie serwisu MailingR – dostępnego TUTAJ, mających na celu wsparcie automatyzacji procesów biznesowych Twórców, w tym m.in. poprzez udostępnienie narzędzi do promocji i sprzedaży newsletterów, kursów online oraz innych produktów i usług Twórców (platformy sprzedażowe, platformy stron lądowania itp.), a także funkcjonalności służących usprawnieniu komunikacji z klientami (linki, archiwa itp.) oraz zapewniających integracje platform sprzedażowych z systemami płatności, fakturowania itp;
    • Dostęp do pełnego regulaminu serwisu MailingR – TUTAJ 
    • Dostęp do polityki prywatności serwisu MailingR- TUTAJ
  8. Newsletter – rodzaj usługi świadczonej drogą elektroniczną, w ramach której dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie Produktu w zamian za dane osobowe. Szczegółowe zasady realizacji usługi Newsletter reguluje Regulamin Newslettera.
  9. MailingR – spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, Naddnieprzańska 24A, 04-205 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000922648, NIP: 9522220567, REGON: 389999686, kapitał zakładowy: 20 000 zł, adres e-mail: kontakt@mailingr.com,
  10. Platforma edukacyjna — platforma widniejąca pod adresem: https://englishteachermagda.mailingr.co, stworzona przy użyciu Systemu MailingR, w której dostępne są  Produkty. Na platformie istnieje możliwość złożenia zamówienia lub zalogowania się do Konta Użytkownika Platformy Edukacyjnej 
  11. Polityka prywatności – dokument lub podstrona Serwisu określająca zasady przetwarzania danych osobowych, dostępna pod adresem www.englishteachermagda.pl/polityka-prywatnosci/.
  12. Produkt – wszelkie produkty lub Usługi cyfrowe dostępne i prezentowane w Serwisie oraz na Platformie edukacyjnej, w tym w szczególności dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej; treść cyfrowa w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta.
  13. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  14. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; osoba fizyczna, o której w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta.
  15. Regulamin – niniejszy dokument lub podstrona Serwisu, dostępny pod adresem https://englishteachermagda.pl/regulamin/
  16. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez dostępny pod adresem https://englishteachermagda.pl i jego podstronach, w tym w szczególności sklep internetowy.
  17. Użytkownik Platformy Edukacyjnej– Kupujący, otrzymujący dostęp do Konta Użytkownika Platformy Edukacyjnej,  po zakupie Produktu na Platformie edukacyjnej 
  18. System płatności – systemy płatności, z którego korzysta Właściciel Serwisu, który został uwidoczniony w Serwisie. Podstawowe systemy płatności to:
    • system Przelewy24 należący do PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu (60-327), przy ul. Kanclerskiej 15, KRS 0000347935, NIP: 7792369887;
    • system Payu należący do PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, KRS 0000274399, NIP: 7792308495;
    • system PayPal należący do PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulavard Royal, L-2449 Luksemburg, wpisana pod numerem w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349. 
    • firma Stripe Inc. z siedzibą przy 510  Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA;
  19. Umowa — umowa o dostarczenie treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej w zamian za Cenę z wyłączeniem Treści i Usług cyfrowych takich jak  mailing (newsletter), materiały pdf, grafiki/infografiki, materiały blogowe i inne treści lub usługi cyfrowe nieoznaczone jako płatne.
  20. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  21. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Właściciela Serwisu za pośrednictwem Serwisu; usługa w rozumieniu art. 2 pkt 4 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym formularze Dane płatności, Koszyk, Newsletter, Opinie.
  22. Usługa cyfrowa — pozwalająca Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej, w tym usługa hostingu polegająca na przechowywaniu treści przekazanych przez Użytkownika oraz na jego żądanie.
  23. Formularz dodawania komentarzy – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający Użytkownikowi zamieszczenie komentarzy pod wpisami blogowymi na Stronie internetowej.
  24. Formularz dodawania opinii – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający Użytkownikowi zamieszczenie opinii o Towarach oraz Produktach i Usługach cyfrowych – szczegółowe informacje zawarte zostały w odrębnej Polityce opinii
  25. Treści użytkownika – dane i informacje udostępnione przez Użytkownika w ramach Strony internetowej lub Sklepu lub Platformy edukacyjnej
  26. Treści niedozwolone — treści, które naruszają przepisy obowiązującego prawa, dobre obyczaje lub w inny sposób są niezgodne z postanowieniami Regulaminu.
  27. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis korzystająca z Usług elektronicznych dostępnych w Serwisie opisanych w Regulaminie, w tym Kupujący.  
  28. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Serwisu polegające na wyborze w ramach sklepu określonych Produktów zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
  29. Właściciel Serwisu – Magdalena Dams-Przybyłowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7432038295, REGON: 384076675.
  30. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  31. Kodeks postępowania cywilnego – ustawa z dnia 17 lipca 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 15, poz. 93 ze zm.).
  32. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
  33. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Pojęcia opisane w niniejszym punkcie mają znaczenie dla łatwiejszego posługiwania się Regulaminem. Mogą być pisane z wielkiej lub z małej litery, co nie zmienia nadanego im znaczenia.

§ 3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU 

  1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu oraz jego funkcjonalności, rodzaj Produktów sprzedawanych przez Właściciela Serwisu za jego pośrednictwem, rodzaj i zakres Usług elektronicznych świadczonych przez Właściciela Serwisu, warunki i zasady składania Zamówień,  sposób zawierania  i rozwiązywania umów w ramach Serwisu, zasady i terminy płatności oraz warunki dostawy, tryb postępowań reklamacyjnych.
  2. Na potrzeby Regulaminu, Właściciel Serwisu podaje swoje dane kontaktowe.
  3. Właściciel Serwisu zgodnie z Rozporządzeniem 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) wyznaczył punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację — drogą elektroniczną — z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, a także do kontaktu z Użytkownikami Usług cyfrowych oferowanych przez Właściciela Serwisu oraz osób trzecich na potrzeby stosowania ww. rozporządzenia. 
  4. Punkt kontaktowy dostępny jest: 
    • pod adresem email: magda@englishteachermagda.pl 
    • pod numerem telefonu   + 48 661 925 074 w godzinach: 9:00 – 15:00 w dni robocze
    • jako formularz kontaktowy pod adresem: https://englishteachermagda.pl/kontakt/ 
  5. Obsługa punktu kontaktowego odbywa się w języku polskim.
    • adres pocztowy: Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk;
    • adres poczty elektronicznej: magda@englishteachermagda.pl;
    • numer telefonu: + 48 661 925 074.
  6. Informacje o Produkcie podane na stronie internetowej Serwisu lub na Platformie Edukacyjnej , w szczególności jego opis i cena, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  7. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Właściciel Serwisu udostępnia Użytkownikowi Regulamin w sposób nieodpłatny na samym dole Serwisu. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez jego pobranie, zapisanie na nośniku lub wydrukowanie w każdej chwili ze strony Serwisu.
  8. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu, w tym składać Zamówienia w sposób anonimowy, pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  9. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich przysługujących Właścicielowi Serwisu lub osobom trzecim oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Serwisu. 
  10. W ramach korzystania ze Serwisu, zakazane jest dostarczanie lub przekazywanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez rozsyłanie treści zabronionych przepisami prawa, w tym w ramach formularzy dostępnych w Serwisie lub naruszające w jakikolwiek sposób prawa własności intelektualnej.
  11. Za pośrednictwem Serwisu odbywa się sprzedaż przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok. Właściciel Serwisu zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia Serwisu z przyczyn technicznych.
  12. Serwis ma charakter informacyjny i służy prezentacji oferty Sprzedawcy oraz udostępnianiu materiałów edukacyjnych, w szczególności w zakładce oznaczonej jako Blog.
  13. Materiały oraz informacje publikowane w ramach Serwisu w zakładce Blog są redagowane z należytą starannością, mają charakter wyłącznie informacyjny i stanowią wyłącznie osobisty pogląd autora tekstu. Z uwagi jednak na specyfikę świadczonych usług Właściciel Serwisu nie ponosi jednak odpowiedzialności za prawdziwość, dokładność oraz merytoryczną trafność informacji objętych zasobami Serwisu, a w szczególności Właściciel Serwisu nie odpowiada za jakąkolwiek szkodę wyrządzoną zastosowaniem, lub brakiem zastosowania się do informacji zawartych w Serwisie, jakiekolwiek błędy czy pominięcia. Wszelkie informacje umieszczane w zakładce Blog są aktualne na dzień ich zamieszczenia, Chyba że wskazano inaczej. 
  14. Właściciel Serwisu umożliwia Użytkownikowi pozostawienie komentarza na blogu. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych na blogu. Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do nieumieszczania komentarzy o charakterze spamu, obraźliwych, zawierających wulgarne lub obraźliwe zwroty, niezgodnych z prawem lub zawierające jakiekolwiek linki do innych stron umieszczone bez zgody Właściciela Serwisu. 
  15. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu wyłącznie na użytek osobisty. Oznacza to w szczególności, że w odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów zawartych w zasobach Serwisu nie jest dopuszczalne ich wykorzystywanie w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej. 

§ 4. MODERACJA TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW, PROCEDURA ZGŁOSZEŃ I ODWOŁAŃ

1. Właściciel Serwisu umożliwia zamieszczanie Treści Użytkownika w Sklepie lub na Stronie internetowej w formie: 

  • a. komentarzy pod artykułami blogowymi w Serwisie
  • b. opinii o zakupionych towarach, produktach i usługach cyfrowych, a także konsultacjach, 
  • c. postów/ wpisów/komentarzy i innych treści zamieszczanych  w grupie/na serwerze w aplikacji Discord dla zainteresowanych nauką angielskiego na poziomie C1 „Wyprawa na C1”

2. Umowy o świadczenie Usług cyfrowych są zawierane na czas określony lub  nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym, zaprzestając ich korzystania.

3. Właściciel serwisu jest uprawniony do moderowania Treści użytkownika, tj. podejmowania działań, których celem jest wykrywanie i identyfikowanie Treści niedozwolonych oraz ich zwalczanie, w tym ich usunięcie lub uniemożliwienie do nich dostępu pozostałym Użytkownikom.

4. Właściciel Serwisu może moderować Treści użytkownika z własnej inicjatywy lub na skutek zgłoszenia przez innych Użytkowników, lub osoby trzecie, które uznają zgłoszone treści za nielegalne lub w inny sposób niezgodne z Regulaminem. 

5. Właściciel serwisu może moderować Treści użytkownika także na etapie ich publikacji na Stronie internetowej lub w Sklepie – więcej informacji na temat zamieszczania opinii 

6. Za Treści niedozwolone Właściciel Serwisu uznaje treści, które naruszają przepisy obowiązującego prawa, dobre obyczaje lub są niezgodne z postanowieniami Regulaminu, w szczególności: 

  • a. naruszają dobra osobiste osób trzecich, prawa własności intelektualnej, prawo ochrony danych osobowych lub tajemnicę przedsiębiorstwa,
  • b. nawołują lub pochwalają nienawiść, dyskryminację lub przemoc wobec osób, lub grup, m.in.: ze względu na rasę, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, światopogląd, narodowość, niepełnosprawność,
  • c. zawierają pornografię lub inne formy eksploatacji seksualnej, 
  • d. nawołują do przemocy wobec ludzi lub zwierząt, 
  • e. pochwalają lub namawiają do działań terrorystycznych,
  • f. mają na celu oszustwo lub wyłudzenie lub wspierają takie działanie, 
  • g. mogące wprowadzać w błąd lub szkodzić opinii publicznej (dezinformacja i tzw. fake news), 
  • h. wywołują u odbiorcy negatywne emocje lub promują niebezpieczne dla zdrowia i życia zachowania, 
  • i. nie dotyczą tematyki komentowanej treści, 
  • j. zawierają wulgaryzmy lub treści powszechnie uznane za obraźliwe, 
  • k. mają na celu promocję usług lub produktów oferowanych przez podmioty trzecie, lub przez osobę zamieszczającą daną treść, 
  • l. mają charakter spamu, 
  • m. zawierają linki.

7. Użytkownicy oraz osoby trzecie, które uznają Treść użytkownika za nielegalne lub niezgodne z Regulaminem (Treści niedozwolone), mogą zgłosić Sprzedawcy taką treść w celu jej moderacji. 

8. Zgłoszenie należy przesłać Właścicielowi Serwisu do Punktu kontaktowego, o którym mowa w § 3 punkt. 2-5  niniejszego Regulaminu.

9. Zgłoszenie musi zawierać wszystkie poniższe elementy: 

  • a. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dlaczego osoba zgłaszająca Treści użytkownika uznaje je za treści nielegalne lub w inny sposób niezgodne z Regulaminem, 
  • b. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji zgłaszanych treści, takiej jak dokładny adres (lub adresy) URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację zgłaszanych treści, 
  • c. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE 
  • d. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

10. W przypadku niekompletnego lub zawierającego błędy zgłoszenia Właściciel Serwisu wezwie osobę zgłaszającą do uzupełnienia braków w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia oraz dokona pouczenia, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie zgłoszenia bez rozpatrzenia.  

11. Właściciel Serwisu, po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia niezwłocznie potwierdzi osobie zgłaszającej jego otrzymanie na adres email podany w zgłoszeniu. 

12. Właściciel Serwisu rozpatrzy zgłoszenie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Właściciel Serwisu w celu moderacji zgłoszonych treści może zażądać przedstawienia dodatkowych informacji i/lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia weryfikacji. 

13. Właściciel serwisu na czas moderacji zgłoszonych treści może zablokować widoczność zgłoszonych treści dla innych Użytkowników. 

14. Sprzedawca przeprowadza moderację w dobrej wierze i zachowując należytą staranność tj. w sposób obiektywny, niedyskryminacyjny i proporcjonalny: 

  • a. dokonuje jej oceny pod kątem zgodności z prawem i warunkami Regulaminu,
  • b. podejmuje decyzję o jej usunięciu, uniemożliwieniu dostępu do niej innym Użytkownikom, ograniczeniu jej widoczności, zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia usługi cyfrowej, zawieszeniu lub zamknięciu konta Użytkownika, lub o braku naruszenia Regulaminu. 

15. W przypadku gdy Właściciel Serwisu poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dość do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu, lub bezpieczeństwu osoby, lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania. 

16. O decyzji, o której mowa w punkcie 14b, Właściciel Serwisu niezwłocznie powiadamia Użytkownika, który zamieścił zgłoszenie treści oraz osobę, która je zgłosiła, przedstawi im jej uzasadnienie oraz poinformuje o możliwości odwołania się od tej niej. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Treści użytkownika są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi. 

17. Właściciel Serwisu w uzasadnieniu decyzji przedstawi następujące elementy: 

  • a. wskazanie, jakie działanie obejmuje decyzja (usunięcie Treści niedozwolonej, uniemożliwienie dostępu do niej innym Użytkownikom, ograniczenie jej widoczności, zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi cyfrowej, zawieszenie lub zamknięcie konta Użytkownika) lub że stwierdzono brak naruszenia Regulaminu, 
  • b. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na skutek zgłoszenia, czy podjęto z własnej inicjatywy Właściciela Serwisu oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego,   
  • c. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków, 
  • d. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznano dane treści za nielegalne, 
  • e. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności treści z Regulaminem, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane treści za Treści niedozwolone, 
  • f. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących mu możliwości odwołania się od decyzji. 

18. Odwołania należy składać do Punktu kontaktowego, o którym mowa w § 3 punkt. 2-5  niniejszego Regulaminu.

19. Odwołanie powinno zawierać: 

  • a. imię i nazwisko (ew. nazwę podmiotu) oraz dane kontaktowe składającego odwołanie, 
  • b. oraz uzasadnienie, dlaczego decyzja jest kwestionowana, zakres żądania oraz wskazanie argumentów uzasadniających żądanie.

20. Odwołania będą rozpatrywane w terminie 14 nie od dnia złożenia odwołania. 

21. Odwołania będą rozpatrywane bez udziału systemów zautomatyzowanego podejmowana decyzji. 

§ 5. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Użytkownik może korzystać z udostępnionych funkcjonalności Serwisu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa, a także w sposób niezakłócający funkcjonowanie Serwisu oraz działań podejmowanych przez innych Kupujących.
  2. Korzystanie ze Serwisu, w tym przeglądanie asortymentu Serwisu oraz składanie Zamówienia, możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika minimalnych wymagań technicznych:
    • posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Mac OS, Android, Windows;
    • zainstalowanie na urządzeniu, o którym mowa powyżej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej obsługującej HTML5 zapewniającej dostęp do zasobów sieci internet, takich jak: Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari lub innej kompatybilnej przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookie;
    • posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. W celu zapewniania bezpieczeństwa w Serwisie, Właściciel Serwisu podejmuje środki techniczne, organizacyjne i prawne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa, w szczególności stosuje środki służące zapobieganiu, pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Właściciel Serwisu zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Serwisie poprzez stosowanie protokołu SSL.

§6. USŁUGI ELEKTRONICZNE

  1. Właściciel Serwisu świadczy na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu Usługi elektroniczne. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych, z wyjątkiem usługi Newsletter, która została uregulowana odrębnie w Regulaminie Newslettera. 
  2. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony w przypadku:
    • dostępu do Serwisu – z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia Użytkownika, strony internetowej Serwisu lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania prowadzącego do Serwisu;
    • korzystania z funkcjonalności Serwisu (tj. Dane płatności, Koszyk, Opinie) – z chwilą skorzystania przez Użytkownika z danej usługi.
  3. Na warunkach określonych w Regulaminie, umowa o świadczenie Usługi elektronicznej zostaje rozwiązana w przypadku:
    • dostępu do Serwisu – z chwilą opuszczenia Serwisu przez Użytkownika;
    • korzystania z funkcjonalności Serwisu (tj. Dane płatności, Koszyk, Opinie) – zaprzestania korzystania z danej funkcjonalności lub z chwilą opuszczenia Serwisu przez Użytkownika.
  4. Użytkownik, korzystając z formularza Opinie, udziela Właścicielowi Serwisu niewyłącznej, nieodpłatnej, zbywalnej, podlegającej sublicencjonowaniu, odwołalnej, bezterminowej, obowiązującej na całym świecie licencji na wykorzystanie, powielanie, rozpowszechnianie, publiczne udostępnianie, przekazywanie, edytowanie i adaptacje opinii, w szczególności udzielona licencja uprawnia Właściciela Serwisu do publikowania, modyfikacji lub skracania opinii oraz do publikowania jej w całości, lub w części w celach reklamowych, zarówno w formie drukowanej, jak i cyfrowej. Użytkownik przed umieszczeniem opinii w Serwisie zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką opinii
  5. Korzystanie z Usług elektronicznych jest nieodpłatne i dobrowolne, ale niezbędne w celu przeglądania asortymentu Serwisu, złożenia Zamówienia, pozostawienia Opinii.
  6. Usługi elektroniczne mają charakter jednorazowy i ulegają zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Serwisu.
  7. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać każdą umowę o świadczenie Usługi elektronicznych, bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym.
  8. W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Serwisu, Użytkownik może złożyć reklamację:
    •  w formie elektronicznej na adres: magda@englishteachermagda.pl;
    • pocztą tradycyjną: Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk.
  9. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania, oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem.
  10. Wszelkie reklamacje rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja. 
  11. Korzystanie z Usług elektronicznych związane jest z przesyłaniem danych przy pomocy sieci internet, co obarczone jest ryzykiem charakterystycznym dla tej sieci.

§ 7. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Kupujący dokonuje zakupu Produktu w Serwisie lub na Platformie edukacyjnej poprzez złożenie Zamówienia.
  2. W celu zamówienia Produktu  za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową https://englishteachermagda.pl/sklep/, a następnie dokonać wyboru Produktu podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na podstronach Serwisu.
  3. W celu zamówienia Produktu  za pośrednictwem Platformy edukacyjnej należy wejść na stronę internetową https://englishteachermagda.mailingr.co, lub na wskazane przez Właściciela Serwisu podstrony Serwisu,   a następnie dokonać wyboru Produktu podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na Platformie.
  4. Wybór przez Kupującego zamawianego Produktu albo Produktów, w tym ich rodzaju oraz liczby, dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych Produktów „dodaj do koszyka”. W celu dokonania zakupu, po dokonaniu wyboru Produktu, Kupujący powinien nacisnąć przycisk „dodaj do koszyka”.
  5. Po naciśnięciu przycisku „dodaj do koszyka”, po prawej stronie Serwisu pojawi się okno informujące o umieszczeniu Produktu do koszyka. W ramach tego okna Kupującemu wyświetli się informacja, że produkt został dodany do koszyka oraz dodatkowa funkcja oznaczona jako „zobacz koszyk”. Po naciśnięciu przycisku „zobacz koszyk”  oraz “do kasy”. 
  6. W przypadku naciśnięcia przycisku “do kasy” , Kupujący zostanie przeniesiony do podstrony Serwisu, na której Kupujący zobowiązany będzie do podania swoich danych osobowych – Dane płatności. Kupujący powinien podejmować dalsze kroki omówione w § 7 Regulaminu  punkcie 9 i kolejnych. 
  7. W przypadku naciśnięcia przycisku “zobacz koszyk”, Kupujący zostanie przeniesiony do podstrony Serwisu, na której wyświetli się informacja prezentująca wybrane Produkty, ich cenę, ilość oraz kwota łączna. Na tym etapie Kupujący ma jeszcze możliwość aktualizacji Zamówienia poprzez zmianę ilości lub rodzaju Produktu.
  8. W ramach podstrony Kupujący ma możliwość dodania kuponu rabatowego. Pod podsumowaniem zamówienia widnieje specjalne okienko „kod kuponu” do dodania kodu kuponu, w którym należy wpisać posiadany kod, a następnie nacisnąć przycisk „wykorzystaj kupon”.
  9. Na tym etapie Kupujący  ma możliwość finalizacji Zamówienia. W tym celu Kupujący klikając przycisk „przejdź do płatności” zostanie przeniesiony do podstrony Serwisu, na której Kupujący zobowiązany będzie do podania swoich danych osobowych – Dane płatności.
  10. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest wypełnienie przez Kupującego formularza Dane płatności, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia, tj.:
    • imię;
    • nazwisko;
    •  nazwa firmy – opcjonalnie;
    • NIP – opcjonalnie; 
    • wybór kraju/regionu;
    • ulica;
    • kod pocztowy;
    • miasto;
    • adres e-mail;
    • uwagi do zamówienia/ dodatkowe informacje – opcjonalnie. 
  11. Po prawidłowym wypełnieniu Dane płatności, Kupujący powinien zweryfikować wszystkie dane, które tam wprowadził.
  12. W przypadku nieprawidłowości w wypełnieniu Dane płatności, Serwis będzie nadawał komunikaty wskazujące na popełnione błędy lub braki uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu składania Zamówienia. 
  13. W ramach tej podstrony Serwisu, Kupujący nadal będzie miał możliwość dodania kuponu rabatowego. Komunikat wyświetla się na samej górze podstrony Serwisu. Po naciśnięciu w komunikat pojawi się okienko, w którym należy wpisać posiadany kod, a następnie nacisnąć przycisk „wykorzystaj kupon”.
  14. Na samym dole podstrony Serwisu widnieje Zamówienie z sumą do zapłaty oraz informacją o możliwych sposobach płatności. 
  15. W ramach Serwisu istnieje możliwość dokonania wyboru sposobu płatności, które zostały szczegółowo opisane w § 10 Regulaminu – Sposoby i terminy płatności. Kupujący powinien dokonać wyboru metody płatności ze sposobów dostępnych w Serwisie.
  16. Przed dokonaniem finalizacji Zamówienia, Kupujący powinien zaakceptować:
    •  uprzednio przeczytany Regulamin i Politykę prywatności poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin i Politykę prywatności”, który zawiera aktywne linki, po naciśnięciu, których w nowym oknie otwiera się odpowiednio dokument lub podstrona Serwisu z Polityką Prywatności, lub Regulaminem. Akceptacja checkboxa jest niezbędna do Zamówienia;
    • wyrazić zgodę na dostarczenie Produktów objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Treść komunikatu przy okienku jest następująca „Wyrażam zgodę na dostarczenie mi treści cyfrowych objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadomy (-a), że w ten sposób tracę prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość”. Akceptacja checkboxa jest niezbędna do Zamówienia.
  17. Po dokonaniu czynności, o których mowa powyżej, Kupujący powinien wyrazić zgodę na realizację Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.
  18. Po kliknięciu w przycisk „kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Systemu płatności celem dokonania płatności za wybrane Produkty. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Serwisu z potwierdzeniem zakupu i szczegółami Zamówienia.
  19. Kupujący ma świadomość, że dokonując kliknięcia w przycisk „kupuję i płacę” potwierdza złożenie Zamówienia z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi Serwisu zapłaty. Potwierdzenie złożenia Zamówienia stanowi oświadczenie woli Użytkownika zawarcia z Właścicielem Serwisu Umowy, zgodnie z treścią Regulaminu.

§ 8. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW

  1. Zawarcie Umowy pomiędzy Kupującym a Właścicielem Serwisu następuje po uprzednim złożeniu przez Kupującego Zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w §7 niniejszego Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Właściciel Serwisu niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie Kupującemu stosownych informacji na adres poczty elektronicznej Kupującego podanej w trakcie składania Zamówienia. Informacje, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zawierają co najmniej oświadczenie Właściciela Serwisu  o otrzymaniu Zamówienia oraz potwierdzenie zawarcia Umowy.
  3. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w § 8 punkt 2. niniejszego Regulaminu
  4. Umowa zostaje zawarta pomiędzy Kupującym a Właścicielem Serwisu w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
  5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej Umowy następuje poprzez udostępnienie Regulaminu na stronie internetowej Serwisu oraz przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail, o której mowa w § 8 punkt 2. niniejszego Regulaminu.

 §9. INFORMACJE I CENA PRODUKTÓW

  1. Wszystkie ceny podane w Serwisie lub Platformie edukacyjnej  są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
  2. Ceny podane w Serwisie lub Platformie edukacyjnej  dotyczą jednej sztuki Produktu.
  3. Podane ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy. Szczegółowe metody i terminy dostawy zostały określone w § 11 niniejszego Regulaminu.
  4. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach Produktu dostępne są w Serwisie i zamieszczone przy prezentowanym Produkcie.
  5. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku w podsumowaniu Zamówienia w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego.
  6. Całkowita wartość Zamówienia, zawierająca łączną cenę za zamówione Produkty wraz z kosztami dostawy, widoczna jest na etapie potwierdzania Zamówienia.
  7. Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Serwisie, wycofania oraz wprowadzania nowych Produktów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienie, które zostało złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

 §10. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

  1. Właściciel Serwisu udostępnia Kupującemu:
    • szybki przelew elektroniczny – płatne bezpośrednio na konto Sprzedającego za pośrednictwem Systemu płatności Przelewy24, PayU oraz PayPal. Zamówienie na podstawie Systemu płatności nastąpi po otrzymaniu przelewu na koncie rozliczeniowym Właściciela Serwisu.
    • tradycyjny przelew bankowy, w ramach którego należy dokonać wpłaty bezpośrednio na konto bankowe wskazane przez Właściciela Serwisu. Przy dokonywaniu przelewu Kupujący powinien użyć numeru Zamówienia jako tytułu płatności. Zamówienie na podstawie tradycyjnego przelewu bankowego zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
  2. Rozliczenie transakcji może wiązać się z koniecznością rejestracji w Systemie płatności lub akceptacją regulaminu, lub warunków korzystania z Systemu płatności przez Kupującego, które są niezależne od Właściciela Serwisu oraz postanowień Regulaminu. Kupujący powinien zapoznać się z regulaminem lub warunkami korzystania z Systemu płatności. Regulamin przelewu elektronicznego realizowany jest przez System płatności, dostępny jest pod adresem:
  3. W przypadku wyboru przez Kupującego tradycyjnego przelewu bankowego, Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  4. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej.
  5. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury w wersji elektronicznej i przesłanie jej na adres wskazany w formularzu Dane płatności.

§ 11. DOSTAWA PRODUKTU, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Dostawa Produktu realizowana jest w postaci wysłania do Kupującego linku pozwalającego na ściągnięcie Produktu. Link jest wysyłany na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kupującego w formularzu Dane płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 48 godzin od dnia zapłaty z zastrzeżeniem zasad określonych w § 12 Regulaminu –  Przedsprzedaż.
  2. Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy Produkt lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Produktu lub pobranie Produktu, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu, lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument, lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
  3. Dostawa zamówionego Produktu lub Usługi odbywa się nieodpłatnie.
  4. Czas realizacji Zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Właściciela Serwisu. W przypadku, gdy realizacja Zamówienia nie jest możliwa w czasie, o którym mowa w § 11 punkt.1 Regulaminu, Właściciel Serwisu niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Zamówienia. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Kupującego, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W odniesieniu do Kupujących, niebędących Konsumentami albo Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta, Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w realizacji Zamówienia, wywołane okolicznościami, niezależnymi od Właściciela Serwisu.
  5. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu, jeżeli:
    • z oświadczenia Właściciela Serwisu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy on Produktu, lub
    • Konsument i Właściciel Serwisu uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Właściciel Serwisu nie dostarczył go w tym terminie.
  6. Właściciel Serwisu ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi Ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  7. Czas realizacji Zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Właściciela Serwisu. W przypadku, gdy realizacja Zamówienia nie jest możliwa w czasie, o którym mowa w § 11 punkt.1 Regulaminu  Właściciel Serwisu niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Zamówienia. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Kupującego, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W odniesieniu do Kupujących, niebędących Konsumentami, Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w realizacji Zamówienia, wywołane okolicznościami, niezależnymi od Właściciela Serwisu.
  8.  W przypadku odstąpienia od umowy, Właściciel Serwisu uniemożliwia Konsumentowi dalsze korzystanie z Produktów, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Produktu lub zablokowanie konta, o ile zostało utworzone. Uprawnienie Właściciela Serwisu nie ma wpływu na uprawnienia Konsumenta zastrzeżone w art. 32a ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.
  9. § 11 oraz postanowienia w nim zawarte stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§ 12 PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE

  1. Właściciel Serwisu dopuszcza możliwość przedsprzedaży Produktów. Termin dostawy Produktu sprzedawanego w czasie przedsprzedaży każdorazowo zostanie podany w opisie danego Produktu.
  2. Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do organizowania akcji promocyjnych, które mogą polegać na udzielaniu rabatu kwotowego lub procentowego na dany Produkt lub grupę Produktów.
  3. Rabat, o którym mowa w punkcie powyżej liczony jest od wartości brutto Produktu, bez kosztów dostawy.
  4. Akcje promocyjne mogą obowiązywać przez określony czas wskazany przez Właściciela Serwisu lub do odwołania.

§ 13. LICENCJA NA PRODUKT

  1. Produkt oferowany za pośrednictwem Serwisu stanowi własność intelektualną Właściciela Serwisu, jest utworem w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a tym samym jest objęty przewidzianą tym prawem ochroną.
  2. Z chwilą zawarcia Umowy, Właściciel Serwisu udziela Kupującemu licencji niewyłącznej i nieprzenoszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Produktu (Licencja).
  3. Właściciel Serwisu udziela Licencji Kupującemu wyłącznie na następujących polach eksploatacji:
    • jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera, tabletu lub innego czytnika;
    • trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Produktu w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu niezbędne jest jego zwielokrotnienie, w tym wydruk;
    • trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu techniką cyfrową – chyba że w opisie Produktu postanowiono inaczej.
  1. Licencja nie obejmuje prawa Kupującego do:
    • kopiowania w całości lub w części, z wyłączeniem zakresu, w jakim jest to koniecznie dla prawidłowego korzystania z Produktu na własny użytek;
    • tworzenie na bazie Produktu lub jego części produktów pochodnych;
    • przekazywania prawa do korzystania z Produktu lub jego części innym osobom, licencjonowania, dzierżawy, najmu, użyczania lub przekazywania (udostępnienia) w inny sposób Produktu w całości lub w części.
  2. Licencja udzielana jest na bezterminowo, chyba że co innego wynika z opisu Produktu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia Licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Kupującego.

§ 14. ZABEZPIECZENIA ORAZ WYMAGANIA TECHNICZNE I TECHNOLOGICZNE PRODUKTU

  1. Informacja o formie zabezpieczenia, o ile zostanie ono zastosowanie oraz aktualne wymagania techniczne i technologiczne Produktu każdorazowo są podawane przy opisie Produktu na stronie Serwisu.
  2. Korzystanie z Produktu możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Kupującego minimalnych wymagań technicznych:
    • posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Mac OS, Android, Windows – co najmniej przy pierwszym otwarciu Produktu;
    • zainstalowanie na urządzeniu, o którym mowa powyżej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takich jak: Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari lub innej kompatybilnej przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies – co najmniej przy pierwszym otwarciu Produktu;
    • posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej;
    • posiadanie programu spełniającego wymagania techniczne pozwalające na pobranie Produktu w formacie PDF.
    • posiadanie konta w aplikacji Discord w przypadku, gdy z opisu Produktu wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanego serwera na platformie Discord

§ 15. PRODUKTY DOSTĘPNE NA  PLATFORMIE EDUKACYJNEJ

  1. W przypadku Produktów dostępnych na Platformie edukacyjnej dostęp do Produktów udzielany jest czasowo, o ile nic innego nie wynika z opisu Produktu dostępnego w Serwisie, na odpowiedniej podstronie  lub na Platformie Edukacyjnej.
  2. Umowa jest zawierana na czas określony wskazany w opisie Produktu oraz zamówieniu, o ile nic innego nie wynika z opisu Produktu.
  3. Sprzedaż Produktów dostępnych na Platformie edukacyjnej i udzielania czasowego lub nieograniczonego dostępu do produktów, odbywa się za pośrednictwem Systemu MailingR;
  4. W celu zamówienia Produktu  za pośrednictwem Platformy edukacyjnej należy wejść na stronę internetową https://englishteachermagda.mailingr.co, lub na wskazane przez Właściciela Serwisu podstrony Serwisu,   a następnie dokonać wyboru Produktu podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na Platformie.
  5. Po przejściu do strony z płatnością, Kupujący ma do wyboru następujące płatności szerzej opisane w punkcie 13.  niniejszej sekcji:
    • płatność jednorazową, umożliwiającą dostęp na 30 dni z możliwością późniejszego ręcznego odnowienia
    • płatność subskrypcyjną (podpięcie karty płatniczej), umożliwiającą dostęp do danego Produktu, aż do rezygnacji z subskrypcji  
  6. Po opłaceniu zamówienia, należy sprawdzić skrzynkę e-mail, na którą składane było zamówienie. Na podany w zamówieniu adres mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia, wraz z fakturą oraz  danymi do logowania na platformę.
  7. W przypadku zakupu  Produktu z kategorii “ Dostęp do społeczności”, kupujący otrzyma również maila, który umożliwi mu dostęp do społeczności (odpowiedniego serwera w aplikacji Discord). W wiadomości należy kliknąć przycisk “Integruj z Discordem”.
  8. Kupujący zostanie dodany do odpowiedniego serwera, równocześnie zostanie przeniesiony do panelu logowania serwisu MailingR. Nie jest wymagane logowanie w serwisie  MailingR. Odpowiada on za integrację Platformy Edukacyjnej wraz z dostępnymi na niej produktami z aplikacją Discord.
  9. Przed upływem czasu zakończenia umowy Użytkownik Platformy Edukacyjnej  jest informowany o nadchodzącym zakończeniu z co najmniej  jednodniowym  wyprzedzeniem;
  10. Jeśli Użytkownik Platformy Edukacyjnej  nie przedłuży Umowy, jest ona automatycznie rozwiązywana;
  11. Miesiąc dostępu  do Produktu należy rozumieć jako 30 dni, licząc od dnia dokonania skutecznej płatności.
  12. W przypadku anulowania Umowy (subskrypcji) przez klienta zapłacona kwota nie jest zwracana. Na żądanie klienta usuwane jest jego konto na platformie MailingR.
  13. Właściciel Serwisu, w ramach Platformy edukacyjnej  udostępnia Kupującemu:
  • płatności elektroniczne dokonywane z pomocą systemu MailingR kartą płatniczą (Visa, American Express,  Mastercard …), której numer Kupujący wprowadza podczas składania zamówienia, realizowane i obsługiwane przy wykorzystaniu funkcjonalności: 
    • 1) platformy Stripe dostępnej pod adresem stripe.com; podmiotem  świadczącym obsługę płatności jest firma Stripe Inc. z siedzibą przy 510  Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA;
    • 2) obciążanie karty płatniczej Kupującego automatycznie za kolejne miesiące subskrypcji  (płatności odnawialne) – kwota kolejnej płatności odnawialnej jest podana podczas  składania zamówienia, jest także widoczna w Koncie; Kupujący wyraża zgodę na obciążanie  jego karty płatniczej zgodnie ze złożonym zamówieniem i może w każdej chwili wycofać  zgodę na płatności rekurencyjne poprzez skorzystanie z odpowiednich funkcjonalności Platformy edukacyjnej lub funkcjonalności dostarczanych przez podmioty trzecie.
  • płatności elektroniczne dokonywane  z  pomocą systemu MailingR dokonywane jednorazowo poprzez szybki przelew elektroniczny lub kartą płatniczą, której numer Kupujący wprowadza podczas składania zamówienia, realizowane i obsługiwane przy wykorzystaniu funkcjonalności:
    • 1) platformy Stripe dostępnej pod adresem stripe.com; podmiotem  świadczącym obsługę płatności jest firma Stripe Inc. z siedzibą przy 510  Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA;

14. Przed złożeniem zamówienia na Platformie Edukacyjnej należy zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności niniejszego Serwisu, a także treścią regulaminu serwisu MailingR- dostępnego TUTAJ oraz treścią polityki prywatności i serwisu MailingR – dostępnej  TUTAJ

§ 16. KONTO UŻYTKOWNIKA PLATFORMY EDUKACYJNEJ

  1. Konto Użytkownika Platformy Edukacyjnej, zwane dalej jako Konto Użytkownika  jest tworzone dla  Użytkownika Platformy Edukacyjnej za pośrednictwem Systemu  MailingR. . Konto Użytkownika, to indywidualny panel uruchomiony na rzecz Użytkownika Platformy Edukacyjnej przez Właściciela Serwisu w celu korzystania z Produktów i Usług, po dokonaniu przez Użytkownika Platformy Edukacyjnej pierwszego zamówienia na Platformie edukacyjnej.
  2.  Do zawarcia Umowy prowadzenia Konta Użytkownika  dochodzi między Właścicielem Serwisu a MailingR z chwilą kliknięcia przez Użytkownika Platformy Edukacyjnej  w link po zakupieniu Produktu Właściciela Serwisu  przy wykorzystaniu Systemu MailingR.  
  3. Właściciel Serwisu tworzy dla  Użytkownika Platformy Edukacyjnej Konto Użytkownika. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony.
  4. Użytkownik Platformy Edukacyjnej    nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilku Kont.
  5. Założenie Konta Użytkownika  jest konieczne w przypadku Produktów znajdujących się na Platformie Edukacyjnej, aby Kupujący  mógł uzyskać dostęp do Konta Użytkownika, złożyć zamówienie  na Produkt, który jest udostępniany na Koncie Użytkownika, oraz uzyskać/odnowić dostęp do takiego produktu.
  6. Właściciel Serwisu, za pośrednictwem Systemu MailingR, przesyła informacje dotyczące Konta Użytkownika  na wskazany przez Subskrybenta adres e-mailowy.
  7.  W przypadku pierwszej wizyty na platformie edukacyjnej Użytkownik Platformy Edukacyjnej loguje się poprzez  kliknięcia  w link w mailu z zamówieniem, a w przypadku kolejnych wizyt i ustawienia przez Użytkownika Platformy Edukacyjnej,  loginu  i hasła poprzez edycję ustawień w Koncie – podania tych danych w formularzu logowania  dostępnym w Systemie MailingR.
  8. MailingR  zaleca utworzenie silnego hasła logowania i jego zmianę co 30 dni oraz  wylogowywanie się z Konta i zamykanie przeglądarki internetowej po zakończeniu  korzystania z Systemu MailingR. 
  9. Zmiana i odzyskiwanie hasła możliwe są poprzez skorzystanie z funkcji odzyskiwania, bądź  zmiany hasła dostępną w Systemie MailingR
  10. Użytkownik Platformy Edukacyjnej  może ustawić i edytować login i hasło, zaktualizować subskrypcję, dostęp czasowy do Produktu Właściciela Serwisu  poprzez edycję odpowiedniej sekcji dostępnej w ramach Konta Użytkownika (anulowanie subskrypcji,  zmiana danych karty), a także za pośrednictwem Konta Użytkownika uzyskać dostęp do dodatkowych  materiałów dodanych przez Właściciela Serwisu
  11. Wprowadzenie danych osobowych Użytkowników Platformy Edukacyjnej do Systemu MailingR (założenie Konta Użytkownika) w związku z zakupem Produktu  Właściciela Serwisu przy wykorzystaniu  Systemu MailingR na zasadach określonych odrębną umową zawartą pomiędzy Właścicielem Serwisu a Kupującym jest równoznaczne z ich powierzeniem podmiotowi  MailingR  przez Właściciela Serwisu  na  zasadach określonych w § 12 Regulaminu serwisu MailingR – dostępnego TUTAJ (umowa powierzenia).
  12. Użytkownik Platformy Edukacyjnej  może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Właścicielowi Serwisu drogą e-mailową lub w inny sposób przyjęty do komunikacji z Właścicielem Serwisu bez podania przyczyny.
  13. Usunięcie Konta Użytkownika  może nieść za sobą utratę dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
  14. MailingR jest uprawniony do zablokowania lub usunięcia Konta Użytkownika w sytuacjach, o których mowa w § 4 ust. 4 i 5 Regulaminu serwisu MailingR – dostępnego TUTAJ
  15. Właściciel Serwisu może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
    • a) z ważnych przyczyn (dotyczy Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Kupującego  postanowień niniejszego  Regulaminu, Regulaminu serwisu MailingR – dostępnego TUTAJ  lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Kupującego działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
    • b)  bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Kupującego, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§ 17. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1.  Konsument, który zawarł z Właścicielem Serwisu Umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem § 17 punkt 4. Regulaminu 
  2. Konsument może złożyć oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu. Korzystanie ze wzorów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  magda@englishteachermagda.pl;
    • pisemnie na adres: Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk. 
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia (tj. uzyskanie dostępu do treści cyfrowych) rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Właściciela Serwisu o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
  5. Właściciel Serwisu ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem  § 17 punkt.6 Regulaminu. 
  6. Właściciel Serwisu dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  8.  § 17. Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.  

§18. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. Kupujący będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dochodzenia roszczeń. Kupujący ma między innymi możliwość:
    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Właścicielem Serwisu;
    • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi Konsumentów i Przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

 § 19. ZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ

  1. Obowiązkiem Właściciela Serwisu jest dostarczenie Produktu zgodnie z Umową.
  2. Produkt jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:
    • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
    • przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Właściciela Serwisu najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który Właściciel zaakceptował.
  3. Produkt jest zgodny z Umową, jeżeli:
    • nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    • występuje w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu oraz publiczne zapewnienia złożone przez Właściciela Serwisu, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Właściciel Serwisu wykaże, że:
  • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniom i oceniając, rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
  • przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
  • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy;
  • jest dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać; być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez Właściciela Serwisu przed zawarciem Umowy.
  1. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową, o którym mowa w § 19 pkt 3. Regulaminu, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w  § 19 pkt 3. Regulaminu, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
  2. Konsument jest zobowiązany do współpracy z Właścicielem Serwisu w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Produktu z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech sprzętu komputerowego, oprogramowania i połączenia sieciowego wykorzystywanego przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do Produktu lub w celu korzystania z niego.
  3. Kupujący może składać reklamacje dotyczące Produktu lub samego procesu zakupowego.
  4. Reklamacja powinna zostać wysłana:
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  magda@englishteachermagda.pl;
    • pisemnie na adres: Magdalena Dams-Przybyłowska, ul. Kołobrzeska, nr 56e, lok. 25, 80-394 Gdańsk. 
  5. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego, Zamówienia, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. Przykładowy wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  6. Właściciel Serwisu ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  7.  § 19 Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§ 20. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIE

Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym informacja o prawach Użytkownika związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także zasady wykorzystywania plików cookie znajdują się w Polityce prywatności

§ 21. ZMIANY REGULAMINU 

  1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
  2. Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć zamieszczonych na stronie Serwisu należą do Właściciela Serwisu lub Właściciel Serwisu posiada licencję lub inne prawo uprawniające do ich wykorzystywania.
  3. Umowy zawierane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  4. Właściciel Serwisu zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Właściciel Serwisu jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z uzasadnionych przyczyn. Za uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności:
    • zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie, w jakim taka zmiana przepisów modyfikuje treść Regulaminu albo nakłada na Właściciela Serwisu obowiązek określonej modyfikacji Regulaminu;
    • Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub z uwagi na konieczność stworzenia większej transparentności Regulaminu – w zakresie, w jakim uzupełnienie, doprecyzowanie lub modyfikacja Regulaminu jest dopuszczalne przez przepisy prawa, lub z uwagi na konieczność zwiększenia transparentności Regulaminu; 
    • wydanie przez organy administracji publicznej decyzji rekomendacji, zaleceń lub aktów o analogicznym charakterze, w jakim dokumenty modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na Właściciela Serwisu obowiązek określonej modyfikacji Regulaminu;
    • wprowadzenie przez Właściciela Serwisu nowych funkcjonalności Serwisu lub dokonanie modyfikacji ich dotychczasowego zakresu – w zakresie, w jakim nowe funkcjonalności modyfikują treść Regulaminu;
    • wprowadzenie przez Właściciela Serwisu nowych lub modyfikacja istniejących systemów informatycznych – w zakresie, w jakim wpływają one na treść Regulaminu, a modyfikacja Regulaminu jest obiektywnie niezbędna i bezpośrednio związana z wprowadzeniem nowych lub modyfikacją istniejących systemów informatycznych;
    • powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z którego wynika, że treść Regulaminu jest sprzeczna z prawem – w zakresie, w jakim z punktu widzenia przeciętnego konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta proponowana zmiana Regulaminu jest na jego korzyść
  5. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dniu wyrażenia woli Użytkownika zawarcia umowy. 
  6. Właściciel Serwisu informuje Użytkownika o proponowanej zmianie Regulaminu poprzez publikację w Serwisie:
    • treści proponowanej zmiany Regulaminu;
    • dacie wejścia w życie zmian Regulaminu;
    • jednolitej treści Regulaminu po zmianach. 

§ 22. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy:
    • Właściciel Serwisu a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego;
    • Właściciel Serwisu a Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego;
    • Właściciel Serwisu a Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Właściciela Serwisu.
  2. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia, Regulaminu o takim charakterze, bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa. 
  3. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się lub stanie się nieważne albo niewykonalne, pozostaje to bez wpływu na ważność pozostałych postanowień, chyba że bez tych postanowień Strony nie zawarłyby Umowy, a nie jest możliwa zmiana lub uzupełnienie Regulaminu w sposób oddający możliwie najwierniej zamiar Stron wyrażony w postanowieniu, które uznane zostało za nieważne albo niewykonalne.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 30.06. 2024 r. 
  6. Poprzednie wersje Regulaminu dostępne są po kliknięciu w linki poniżej: 

Regulamin w wersji obowiązującej od 01.01.2023 do 29.06.2024 r.

Załączniki:

– Załącznik nr 1 – Wzór Formularza Reklamacyjnego

– Załącznik nr 2 – Wzór Formularza odstąpienia od Umowy

– Załącznik nr 3 – Wzór Formularza Zgłoszenia Treści Nielegalnych Lub W Inny Sposób Niezgodnych Z Regulaminem

Pobierz regulamin w PDF